Fundraising - Reisverslag uit Genadedal, Zuid-Afrika van Sander Crum - WaarBenJij.nu Fundraising - Reisverslag uit Genadedal, Zuid-Afrika van Sander Crum - WaarBenJij.nu

Fundraising

Blijf op de hoogte en volg Sander

06 Januari 2017 | Zuid-Afrika, Genadedal

Om geld in te zamelen voor de mensen in de gemeenschap waar we heen gaan met namen de kinderen en de school, willen we zo veel mogelijk dingen doen om ze te kunnen helpen.
Een ding hiervan is geld inzamelen wat we daar in Genadedal kunnen schenken. Ik heb samen met een groepje van 6 andere mensen bij een kraampje gestaan op het evenement Huissen bij kaarslicht. Bij dit kraampje verkochten we lekkere warme (en koude voor de liefhebbers) chocomel, broodje knakworst, de sleutelhangers van Pam en Martijn wie ze samen met de hulp van de opa van Pam hadden gemaakt, en mooie kookboekjes met lekkere Afrikaanse gerechten gemaakt door Maaike. Natuurlijk konden mensen die geen chocomel of wat anders wilden ook gewoon een donatie doen.
Met deze actie hebben we aardig wat geld opgehaald en daar waren we trots op! het geld zullen we in februari overhandigen.