Zuid-Afrika - Reisverslag uit Genadedal, Zuid-Afrika van Sander Crum - WaarBenJij.nu Zuid-Afrika - Reisverslag uit Genadedal, Zuid-Afrika van Sander Crum - WaarBenJij.nu

Zuid-Afrika

Blijf op de hoogte en volg Sander

06 September 2016 | Zuid-Afrika, Genadedal

Nog 6,5 maand!!!

Over 6,5 maand is het dan zover! Met een groep van 19 leerlingen van het OBC Bemmel, ga ik een reis maken naar Genadedal in Zuid-Afrika. Een lange reis staat ons te wachten en daar horen natuurlijk ook voorbereidingen bij! Ik ga deze reis maken om ervaring op te doen en daar de mensen te helpen. Toen ik hoorde van deze reis wist ik gelijk wat ik wilde en dat was deze geweldige leerzame reis maken!

Na een "sollicitatiebrief" schrijven en een gesprek voeren met de organisatoren van dit project op onze school was het zo ver, de uitslag! ik was door het dolle heen toen ik hoorde dat ik deze geweldige reis mocht gaan maken samen met andere leerlingen. Onze 1e bijeenkomst hebben wij al gehad maar er volgen er natuurlijk nog wel meer want voor zo'n reis zijn er grote voorbereidingen nodig!

Oh ik zie nu dat ik me elf helemaal ben vergeten voor te stellen, ik ben Sander Crum en zit nu in 4 VWO op het OBC in Bemmel. Ik krijg er steeds meer zin in en heb er dan ook het volle vertrouwen in dat dit een super reis gaat worden!

Ik kan niet wachten tot deze aankomende 6,5 maanden en ongeveer 2 weken om zijn! Naarmate de tijd voorbij gaat word ik steeds zenuwachtiger! Ben ontzettend enthousiast om Afrika te bezoeken! Ik ga jullie zo veel als mogelijk bijhouden over mijn grote reis naar Zuid-Afrika via deze blog!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Genadedal

Sander

Deze blog gaat over mijn reis naar Zuid-Afrika

Actief sinds 06 Sept. 2016
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 1346

Voorgaande reizen:

24 Februari 2017 - 11 Maart 2017

Genadedal 2017

Landen bezocht: